Fizetés

Milyen módon fizethetem ki a megrendelést?

Megrendelését a következő módokon fizetheti ki:

Bankkártyás fizetés

  • Leírás: A pénztárban válassza ki a bankkártyás fizetés lehetőséget. Adja meg a kártyáján található adatokat (kártyaszám, lejárati dátum, CVC kód) és erősítse meg a fizetést.
  • Átutalás: azonnal
  • Díj: díjtalan

Google Pay és Apple Pay

  • Leírás: A pénztárban válassza ki a Google Pay vagy Apple Pay lehetőséget. Kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat, amelyek segítséget nyújtanak a fizetés folyamatában.
  • Átutalás: azonnal
  • Díj: díjtalan

Banki átutalás

  • Leírás: A rendelés leadása után küldünk egy e-mail a banki adatainkkal. A fizetendő összeg átutalásához használjon netbankot vagy mobilapplikációt.
  • Átutalás: 2-3 munkanap
  • Díj: díjtalan

Utánvétes fizetés

  • Leírás: A pénztárban válassza ki az utánvétes fizetés lehetőséget. A fizetendő összeget megtérítheti a csomag átvételénél a futárnak vagy a postán.
  • Átutalás: A csomag kézbesítésekor
  • Díj: 350 Ft


Részletek a fizetési módokról itt: www.puellaillatok.hu/kezbesites

Hogyan működik az utánvétes fizetés?

Az utánvétes fizetés egy egyszerű és kényelmes módja a megrendelés fizetésének. A fizetés a csomag átvételénél a futárnak vagy a csomagátvételi ponton történik.

 

Részletes leírás és további információk:

  1. Termékek kiválasztása: Válassza ki a megvásárolni kívánt termékeket és helyezze őket a kosárba.
  2. Fizetési mód kiválasztása: A kosárban válassza ki az "Utánvétes fizetés" lehetőséget.
  3. Rendelés leadása: Ellenőrizze az adatait és adja le a rendelést.
  4. Kézbesítés és fizetés: Futáras vagy csomagátvételi ponton történő kézbesítés esetén fizethet kártyával vagy készpénzzel.

 

Utánvétteli díj

Az utánvételi díj 350 Ft.


További információkért a kézbesítést és fizetést illetően látogasson a https://www.puellaillatok.hu/kezbesites/
oldalra.

Mikor kapom meg a számlát?

A számlát a rendelés fizetését követően a megadott e-mail címre azonnal küldjük, legkésőbb azonban 24 órán belül.

 

Mit tegyek, ha 24 órán belül nem kaptam meg a számlát?

Amennyiben a határidő elteltével sem kapta meg a számlát, kérjük ellenőrizze az e-mail fiókjában található spam mappát és a nem kívánt levelek mappáját. Amennyiben ott sem találja meg a számlát, vegye fel velünk a kapcsolatot:

  • E-mail cím: support@PUELLAillatok.hu
  • Telefon: +361 445 0524


Ügyfélszolgálatunk munkatársai szívesen segítenek a probléma megoldásában.

Mi történik a sikertelen fizetés esetében?

Sikertelen bankkártyás fizetés esetén azonnal küldünk egy e-mailt amelyben a kék színű gombra kattintva megismételheti a fizetést, valamint tartalmazni fogja a banki átutaláshoz szükséges adatokat.

Ha a fizetési módot utánvétre szeretné változtatni, kérjük, jelezze nekünk e-mailben.

Ha az online fizetést részesíti előnyben, de nem tudja megismételni a fizetést, kérjük, hozza létre újra a megrendelést webáruházunkban, és értesítsen minket az eredeti megrendelés érvénytelenítéséről.

összesen 4 termék
Vissza a boltba